Alla <3 dag!

MIN ÄLSKADE SON..

Igår var det alla hjärtans dag och jag saknade dig nått så otroligt.
Även om jag inte kan besöka din grav så ofta nu så skall du veta att du alltid finns med mig HELA tiden.

Träffade lite folk igår på öppnaförskolan där jag fick berätta om dig.
Gick tillbaka till den dagen det hände.
Usch, va jag blir ledsen då. Blir alles skakig när jag minns allt. Får gåshud och frossa :(

På kvällen hade vi mys i soffan och jag va barnvakt till dina 3 kusiner. Vi satt och kollade på film och det var en tom plats efter dig i soffan.
Åååå du skulle vart här. Jag vill inte va utan dig :(

Du fattas mig!!


Hoppas du hade en alles underbar alla hjärtans dag med alla dina ängla kompisar.

Tusen pussar & kramar // Mamma & fenixen

VI ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0