Vill hjälpa andra...

Hejsan!

Vänder mig till er som har eller känner någon som har barn med funktionshinder och som behöver assistans hjälp.
(Eller som har assistent men inte är nöjd)

Har kommit i kontakt med ett Assistansbolag som öppnar kontor i Borås men som är rikstäckande.
Dom har BRA avtal och erbjuder mycket bättre service än komunerna.

När Casper fick assistans från komunen blev jag beviljad 4 timmar/veckan.
När jag sedan kom i kontakt med ett rikstäckande företag fick jag 22 timmar/dygnet.

Är ni intresserade av kontaktuppgifter eller vill boka möte så hör av er till mig
0736-368679

Man kan i alla fall träffa dom och se vad dom har att erbjuda.
Kan ju inte bli sämre :)

Vill så gärna hjälpa er andra och känner mig så maktlös efter allt som hänt.
Hjälp mig att hjälpa andra.

Mvh Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0