STORT TACK!

Ett stort tack till alla som skänkt pengar till Caspers minnesfond


Yvette Mattson (Assistent)

Maggan & Tommy "En sista hälsning" (Dagmamman & hennes man)

Mattis, Marcus & Maja (Vänner)

Marie & Karin (Dagmammorna)

Philip, Serene & Mats Nilsson (Ett dagbarn med fam)

Personalen på Barn & Ungdoms Habelitering "Du finns i våra tankar"

Richard, Robert, Sofie, Rebecca, Nellie, Axel, Eloise, Elvira & Erik
"En sista hälsning till dej Casper från oss dagbarn hos Maggan. Vi kommer alltid att minnas dej. vila i frid"

Anna-Lena & Svante "En hälsning"
(Kristians faster & man)

Linda Martinsson med fam (Vänner)

Sofie Andersson med fam (vänner)

Fam Engblom Anneflod (Vänner)

Eva, Robert & Snöa "Belive in angels" (Vänner)

Elsas Morfar & Plast mormor "En hälsning" (Elsa som har samma sjukdom som Casper)

Martin Sämberg (Vän)

Fredrik Larsson "Minnet blir kvar, vilken kämpe du var" (Vän)

Jane Lundin "Till minne av Casper" (Vän)

Anne & Karl-Erik "Vila i frid Casper" (Kristians farbror & fru)

Lisa & Signe "En sista hälsning från BVC"

Sylvia & Stig "En sista hälsning"
(Vänner)

Tommy Johansson (Vän)

Mikael, Linda, Elouise, Elin & Millan "Till minne av Casper" (Malins farbror med fam)

Love & Anna (Bekant med sambo)

Annie, Georg, Lars-Åke Leander "Till Caspers minnesfond" (Kristians pappas faster med fam)

Hanna & Jacob "Till Caspers minne" (Vänner)

Christoffer, Anna, Olivia & Ella "Tankar till er o Casper" (Vänner)

Pontus & Markus Samulesson med familjer (Malins bröder)

Från Samuelsson, Lerum (Släktingar till Malin)

Otto Karlsson (Vän)

Malin Jansson & Niklas Andersson (Vänner)

Emely Korneliusson med fam (Vänner)

Rita & Yngve Johansson (Tommys föräldrar)

Irené & Stefan Andersson (Grannar i Bullaren o släkt med Markus)

Mona, Tom & Alexandra (Grannar i Bullaren)

Emma Olsson med fam (Malins barndomskompis)

Om ni saknas så kommer jag att fylla på allt eftersom. Posten kommer till Kristian så jag får breven på helgerna.

Fonden kommer att finnas kvar. Tänk på Caspers födelsedagar o på julafton mm. Vem som helst är välkommen att bidra till forskningen. Tänk på att vi skall förhindra att fler barn föds och OM det skulle födas fler är dess pengar till för att hjälpa dom.

Tack igen/ Casper med familj

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Älskade Casper!



Hur har du det där uppe bland alla andra små änglar, tänkte bara höra om du kunde hälsa min farfar att jag saknar han otroligt mycke fast det va så längesen han försvann ifrån mig. Du kan väl bara berätta för han att jag älskar han och att jag tänker på han.



Jag drömde isf om dig i natt. Drömde att jag var uppe vid din grav och pratade lite med dig och tittade ut över sjön och helt plötsligt så satt du bara bredvid mig, du log på det sättet som bara du kunde le, jag frågade hur du mådde och hu du hade det, du svarade att du mådde toppen, ingen hosta inget slem i halsen, du kunde prata med andra änglar och springa runt leka.



Han tyckte och att det va synd att så många va så ledsna för att försvunnit ur våra liv och speciellt att mamma och pappa var så ledsna, du tyckte ju inte att dom skulle vara det för du fanns ju med dom överallt ändå, fick ju förklarat för dig att man blir ledsen när någon försvinner så och speciellt när ens barn försvinner, finns inte så mycke man kan göra åt det man måste få vara ledsen.



En mycket konstig dröm, men när jag vakna så kände jag ett otroligt lugn inom mig.

Jag är så klart fortfarande ledsen för att jag inte kommer att få träffa dig nått mer men nu vet jag att du har det bra där du och att du är med din mamma, pappa och Fenix vart dom än är.



Tänker ofta på din vännen och jag pratar ofta om dig med Phille. Phille ler varje gång jag säger ditt namn lr visar en bild på dig. Tror att ni hade vart bra kompisar.



tusen kramar från oss här i Strömstad och jag tänker på dig OFTA!!!



Puss och Kram

2010-06-12 @ 11:53:02
URL: http://phille07.blogg.se/
Postat av: yvette mattsson

Tänker på dig Casper! Tomt utan dig!!

Stor kram till dig från din egen lilla spa "tant"

2010-06-15 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0