Bilder från begravningen:

Hejsan!

Allt som har med Casper känns fortfarande så jobbigt att skriva om. Vet inte vart jag skall börja och jag får ont i magen. Vill så gärna berätta och visa men de är så svårt.

Här kommer lite bilder i alla fall.



Allt i temat BLÅTT & VITT



Notställen va till för två stora bilder vi hade på honom men som jag inte har kort på just nu i denna datorn.







Ritningen på gravstenen



Den färdiga stenen/graven



Jag e jätte glad för alla som besöker graven och för alla blommor och annat vi får.
Det är ju bara det där lilla problemet jag har med mina tvångstankar att allt måste matcha :/
Kan inte hjälpa det! Jag får panik.
Detta är våran grav och ni får inte bli ledsna eller arga för att vi byter ut och ändrar lite då och då för att göra det fint för oss och Casper. Jag vill bara väl men jag måste få bestämma själv.
Temat är och kommer alltid att vara blått och vitt och jag blir inte ledsen eller slänger saker som är annorlunda. Det är bara lite jobbigt när man vill ha det på ett visst sätt och man vill ju inte göra folk ledsna.
Jag hoppas ni förstår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0